Got My Cursor @ 123Cursors.com
Cera the cheese lover's: Jaoh d'mata tpy dekat d'aty
 

Saturday 14 April 2012

Jaoh d'mata tpy dekat d'aty

  ketiadaa awak membuat saya rase begitu asing,
pemergian awk membuat saya jady begitu huru hara
selama setaun perkenalan kita,awak org yg pling rapat dgn saya
awk lah satu2 nya orang yg dapat memiliki hati sye...tapi sekarang awk bakal pergi untuk mase depan awk....
sye keberatan sebenarnye nak lepaskn awk..
sye juga takot awk akn lupe kan saya.....
tapi kenapa hati sye merelekan pemergian awk yg bakal menyakitkan saya??
awk sye nak awak tau , sye buad ni sbb sye na awk bjya....sye ta na awk ketinggalan k!
saya akan tggu awak blik ... sye akn tggu smpai awk berjaya dan membawa sebagai teman hidop awk...
saya sayang awk sgt2 awak mesty tau too ! >______<

2 comments: