Got My Cursor @ 123Cursors.com
Cera the cheese lover's: The Truth In me ;'(
 

Tuesday 2 October 2012

The Truth In me ;'(

everything yg selama setahun lebih aku n si dia bina dah terlerai.. sayang saya mintak maaf sebab lakukan semua ni, saya tak sanggup lgi tgok awak sush , sakit aty sbb sye ... biar lha saya sakitkan ati awk sekarang sebab saya tak nak esok luse awak terluka lebih lagi kerana bersama dgn saya. ini terbaik untuk saya dengan awak, kita putos bukan sebab lelaki too, tetapi sbb saya ta mampu lagi nak jaga hati awak... saya jugak tak mampu nak lukakan hati org yg dah byk berkorban demi saya.. jadi saya gune kn gmbar FAKE uh untuk meleraikan hubungan ni... awak saya nak awak tau, yang ye saya mmg tipu diri saya sendri, masa awak tnye tdi saya nak awak ke tak,sye terpaksa tipu diri saya untuk lpaskn awak... walaupun saya tau yang saya ibarat mcm melepaskn separuh dari diri saya...kalau awak nak buad ape2 pon untuk membalas dendam saya terima sebab saya sanngup :( Jasrol nizam maafkn saya awak dan saya semuanya dah berakhir tapi percaya lha awak akn lebih bahagia lepas ni dgn org yg lebih baik... saya doakan :)

0 comments:

Post a Comment