Got My Cursor @ 123Cursors.com
Cera the cheese lover's: Hukum Karma
 

Saturday 3 November 2012

Hukum Karma


             kadang2 apa yanag kite rasa kita tak boleh gambar kn dengan kata2
            kadang2 ape yang kita mahu ta semestinya kita dapat
            kadang kita juga akan menyesal dengan ape yang kita buad..
            jauh di sudut hati aku aku merindui kau , belaian kau , kasih sayang kau 
            aku nak too tapi aku tau aku dah terlalu lambat dan tak layak lagy dapat too semua kn?
            hari uh, bila ada dekat dengan kau aku tak selalu cakap aku sayang kn kau, aku selalu rasa                            


     benci , meluat , hina terhadap kau, kadang2 sampai aku malu nak terima kau siapa
            tapi hakikat nye kau aku sayang , kau aku rindu dan kau aku cari kembali!!!!
           Dah terlambat kau dah bukan milik aku , kau milik orang lain ;'(
                          

                            Pada hari ini , sebulan aku dengan kau berpisah tapi aku msih tak mampu lupakan   kau walau pun aku bersama dengan orang lain yg sayang pada aku,
                            tapi ntah lha kan aku cukup payah nak lupe kan kau, kenapa???????????
                            sebab aku menyesal?? aku perlukan kau lgi????
                            tak mungkin aku dah lupe kan kau lha , kau tak ade dlm ati aku!!!!
Kau seorang insan yang sangat menyayangi aku tapi aku sia2 kan kau kerana kau tak ada masa depan??
jahat nya aku, now PADAN MUKE KAU CERA!!
walaumacamnea pon aku tetap nak tgok kau bhgia meskipun bukan disamping aku
aku simpan semua kengangn kita deep inside my heart tau :)
aku doakan kau bahagia dan takkn terluka mcm aku lakukan pada kau sekarang
aku berharap kau juga maafkan aku kerana aku yang BERSALAH !!

0 comments:

Post a Comment