Got My Cursor @ 123Cursors.com
Cera the cheese lover's
 

Sunday, 4 November 2012

semalam aku baru terfikir tentang kau
hari ni kau muncul menghantar pesanan yang kau rindu kan aku
aku beranikan diri untuk cakap ape yang dah lame aku simpan
sekarang aku menjadi lega kerana tak menjadi orang yang penuh dengan rasa bersalah
kau dah maap kan aku sebaliknye kau yang rasa diri kau berslah
kenapa smpai mcm tuu sekali??

Hubungan aku dengan kau mungkin tak akan jadi macam dulu tapi aku sangat2 berharap
kita akan jadi mcm dulu2 lagi, sebab too yanag aku harapkan tapi aku tak nak luke kan hati kau and hati orang lain  jugak jadii bia lha mase yang menentukan aku redha dengan ape yg berlaku :)

YA ALLAH ..Aku mohon padamu kalau dia jodoh aku kau tetap kan lha dia dgn kuu
tapi kalau sebaliknya ckoplha hanya sekadar kawan
aku tak mampu nak buang rase ni dan menipu diri aku sendiri
aku redha dgan ketentuan mu .

0 comments:

Post a Comment